Friday, August 13, 2010

Service Checkers for restaurants in Malaysia during Ramadhan

Beroperasi semenjak 1996 telah menjadikan INTERNATIONAL SERVICE CHECK salah satu daripada pemimpin dalam industri ¡§Mystery Shopping¡¨. Kami berdedikasi dan fokus dalam menyediakan program yang inovatif menggunakan teknologi terkini bagi rekaan khas mengikut ekspektasi klien dari segi kualiti, pencapaian/keputusan dan sokongan. Pada masa yang sama, kami menyampaikan maklumat dan data yang tepat secara efisen.

Mystery Shopper ¡V Service Checker

INTERNATIONAL SERVICE CHECK adalah sebuah syarikat global yang fokus pada kualiti khidmat pelanggan dengan menggunakan kaedah ¡§Mystery Shopping¡¨. ISC sedang mencari tenaga kerja daripada pelbagai umur yang berfikiran jauh, mempunyai daya pemerhatian yang tajam dan mempunyai kebolehan membuat laporan terperinci. Kami mencari tenaga kerja yang menetap di MALAYSIA (terutama sekali di Air Keroh, Alor Setar, Ampang, Ayer Hitam, Bandar Baru Bangi, Bandar Sunway, Bandar Utama, Bangi, Batu Caves, Batu Pahat, Bayan Lepas, Bentong, Bukit Mertajam, Cheras, Damansara, Equine Park, Genting Highland, George Town, Gombak, Ipoh, Johor, Johor Bahru, Kajang, Kemaman, Kepong, Klang, Kluang, Kota Bahru, Kota Kinabalu, Kuala Lumpur, Kuala Terengganu, Kuantan, Kuching, Labuan, Langkawi, Melaka, Mentakab, Miri, Muar, Nilai, Penang, Petaling Jaya, Prai, Puchong, Putra Jaya, Rawang, Segamat, Selangor, Selayang, Senawang, Sepang, Seremban, Seri Kembangan, Setapak, Shah Alam, Sibu, Sri Manjung, Subang Jaya, Sungai Buloh, Sungai Petani, Taiping, Teluk Intan) untuk menganalisis servis yang diberikan / disediakan oleh pelbagai cawangan perniagaan komersial seperti restoran, kedai pakaian atau kasut, kedai perhiasan diri dan sebagainya.

Tugas-tugas kepada Mystery Shoppers :

1. Untuk bermula dengan kami, anda perlu mendaftar diri di database kami: www.internationalservicecheck.com (pilih Contact „³ Want to become a Service Checker?)

2. Dari masa ke semasa, sesiapa yang dipilih akan menerima e-mail atau panggilan apabila tempat / cawangan di kawasan Service Checker berada memerlukan lawatan (check).

3. Bagi setiap lawatan yang ditetapkan, Service Checker akan menerima arahan terperinci mengenai destinasi dan waktu perlu menjalankan tugasan, perkara yang perlu diperhatikan dan sebagainya. Kebersihan, khidmat layanan serta bantuan kepada pelanggan (Service Checker) merupakan apa yang perlu diperhatikan secara amnya. Semua informasi yang perlu dilapor akan diberi secara bertulis, disamping penerimaan panggilan daripada koordinator kami. Bagi menjalankan lawatan tertentu, anda perlu lulus ujian yang disediakan.

4. Selepas lawatan tersebut, anda perlu menyediakan laporan pengalaman dengan menggambarkan dengan tepat apa yang berlaku semasa lawatan dan menjawab beberapa soalan yang disediakan. Kedua-dua langkah ini akan disediakan secara online di dalam akaun peribadi Service Checker.

5. Pembayaran kepada Service Checker adalah berlainan mengikut projek, waktu lawatan dan kelakuan mengikut arahan. Selepas menjalankan lawatan yang betul, pindahan wang akan diterima dalam masa beberapa minggu dari tarikh lawatan. Jika anda ditugaskan untuk menjalankan lawatan di bandar / negeri lain, perbelanjaan perjalanan akan ditanggung dan akan ditambah pada pembayaran lawatan.

Anda boleh melakukan lebih daripada satu lawatan setiap bulan

Jika kami meminta anda membeli sesuatu daripada kedai / cawangan yang ditugaskan, kami akan menanggung segala perbelanjaan. Jadi, jika anda dipanggil untuk melakukan lawatan bagi pihak kami, anda mendapat kelebihan seperti makanan atau juga menerima pakaian baru secara percuma

Jika berminat, sila daftar di:
www.internationalservicecheck.com (pilih: Contact -> Want to become a Service Checker?)

Kami utamakan laporan yang tepat dan terperinci.

Selama Bulan Suci Ramadhan, kami sedang mencari checker bersedia dan mampu melakukan Cek pada waktu pagi dan siang morning and noon visits).

No comments:

Post a Comment